Honda CBF 600 to motocykl uniwersalny. Spokojny stylistycznie jest praktyczny i wygodny. CBF600 S to jeden z niewielu motocykli tak przyjaznych użytkownikowi. Łączy w sobie funkcjonalność, jakość oraz rozsądną cenę. Tak samo dobrze sprawdza się na wycieczkach, jak i w mieście, przy codziennej jeździe, a w porównaniu z konkurentami jest niedrogi zarówno przy zakupie, jak i w utrzymaniu. Każdy szukający motocykla dającego frajdę z jady, ale niekoniecznie rzucającego się w oczy, powinien pomyśleć o Hondzie CBF 600 S. Być może nie jest to porywająca stylistycznie konstrukcja, nie przyprawią nas o szybsze bicie serca jej parametry, jednak jest to maszyna do bólu poprawna. Niektórzy twierdzą, że wręcz nudna, ale dająca pewność, że nic nie zawiedzie. Motocykl występuje też w wersji z ABS-em. CBF600 S napędza czterocylindrowy, rzędowy silnik generujący 78 KM przy 10500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy w wysokości 59 Nm przy 8250 obr./min. Motocykl wyposażono w półowiewkę z przodu, która dobrze chroni kierowcę od wiatru.
Silnik | 4-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 599 ccm |
Prędkość max | 78 KM przy 10500 obr./min |
Moc | 78 KM przy 10500 obr./min |
Maks. moment | 59 Nm przy 8250 obr./min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | aluminiowa, centralna belka grzbietowa |
Zbiornik paliwa | 20 litrów |
Przednie zawieszenie | 41 mm widelec teleskopowy, skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | wahacz wleczony, amortyzator z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 125 mm |
Przednia opona | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 160/60-ZR17M/C (69W) |
Przedni hamulec | podwójne tarczowe 296 mm, 2-tłoczkowy (3-tłoczkowy CBS), w opcji ABS |
Tylny hamulec | pojedyńczy tarczowy 240 mm, jednotłoczkowy (CBS), w opcji ABS |
Witam Posiadam CBF600s na zadupku mam oznaczenie CBF SEGALE zamiast 600.Co to może znaczyć?Czy jest ona przez to jakaś wyjątkowa?