Podobnie jak Monster 821 także jego większy brat doczekał się kolorystycznej przemiany. Motocykl otrzymał przede wszystkim białe pasy idące przez przedni błotnik, zbiornik paliwa, aż do nakładki na siedzeniu pasażera. Maszyna nawiązuje teraz do takich modeli jak S4RS.
Oprócz tego motocykl wyposażono w uchwyt tablicy rejestracyjnej z kolekcji Ducati Performance oraz karbonowe osłony pasków. Poza tym wszystkie pozostałe komponenty pozostają bez zmian.
Silnik | Testastretta 11; L-Twin, Desmodromiczny |
Pojemność | 1198,4 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 145 KM przy 8 750 obr/min |
Maks. moment | 124,5 Nm przy 7 250 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | stalowa, rurowa, kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 17,5 l |
Przednie zawieszenie | USD Ohlins 48 mm, pełna regulacja |
Tylne zawieszenie | amortyzator Ohlins z pełną regulacją, aluminiowy monowahacz |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II |
Tylna opona | 190/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II |
Przedni hamulec | 2 x 330mm tarcze; radialnie montowane Brembo Monoblock M50, 4-tłoczkowe zaciski, ABS w standardzie |
Tylny hamulec | 245mm tarcza, dwutłoczkowe zaciski, ABS w standardzie |
Zostaw odpowiedź