Nie kończąca się pogoń za ideałem „motocykla kompaktowego przyniosła prosty i wyrazisty w formie naked-bike, o ostrym charakterze.
Silnik Desmodue 1100 to pierwszy w historii Ducati silnik o dwóch zaworach, który produkuje przeszło 100KM mocy. Doskonale świadczy to o zaawansowaniu w pracach nad rozwojem jak i o doświadczeniu Ducati. Świetne zawieszenie, w połączeniu z kontrolą trakcji i sportowym ABS’em powoduje że Monster 1100 evo jest tak samo poręczny i łatwy w prowadzeniu jak jego młodsi bracia.
Monster 1100 to wszechstronna maszyna o sportowym zacięciu. Idealny zarówno dla kierowców wymagających sportowej dynamiki i charakteru, jak i dla tych którym potrzebna jest maszyna typowo codzienna. Flagowy model kultowego Monstera – to zobowiązuje, i z tego zobowiązania Monster 1100 wywiązuje się w 100%
Silnik | 2-cylindrowy w ukł. L, 2 zawory na cylinder, rozrząd Desmodromiczny |
Pojemność | 1078ccm |
Prędkość max | |
Moc | 100KM (73,5kW) przy 7500 obr./min |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Powietrze |
Rama | Rurowa, stalowa, kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 13,5l |
Przednie zawieszenie | Marzocchi 43mm, upside-down, skok 130mm |
Tylne zawieszenie | Sachs monoshock, regulacja odbicia i napięcia wstępnego, skok 148mm, aluminiowy wahacz jednoramienny |
Przednia opona | 120×70 |
Tylna opona | 180×55 |
Przedni hamulec | dwie tarcze 320mm, 4-tłoczkowe zaciski, ABS |
Tylny hamulec | Tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk |
Zostaw odpowiedź