Ducati Monster 1100 EVO - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Połączenie wysokiej mocy z jednostki Desmodue Evoluzione, pakietu Ducati Safety Pack, który dzięki zaawansowanej elektronice nadzoruje układy kontroli trakcji i ABS, sportowego charakteru i czystej przyjemności z jazdy – to właśnie Monster 1100 evo Pierwszy Monster opuścił fabrykę w 1992 roku, bo po niedługim czasie stać się maszyną kultową – ikoną motoryzacji. Filozofia „mniej znaczy więcej” obowiązywała przy projektowaniu każdego z modeli Monster, i obowiązuje po dzień dzisiejszy.

Nie kończąca się pogoń za ideałem „motocykla kompaktowego przyniosła prosty i wyrazisty w formie naked-bike, o ostrym charakterze.  

 

Silnik Desmodue 1100 to pierwszy w historii Ducati silnik o dwóch zaworach, który produkuje przeszło 100KM mocy. Doskonale świadczy to o zaawansowaniu w pracach nad rozwojem jak i o doświadczeniu Ducati. Świetne zawieszenie, w połączeniu z kontrolą trakcji i sportowym ABS’em powoduje że Monster 1100 evo jest tak samo poręczny i łatwy w prowadzeniu jak jego młodsi bracia.
Monster 1100 to wszechstronna maszyna o sportowym zacięciu. Idealny zarówno dla kierowców wymagających sportowej dynamiki i charakteru, jak i dla tych którym potrzebna jest maszyna typowo codzienna. Flagowy model kultowego Monstera – to zobowiązuje, i z tego zobowiązania Monster 1100 wywiązuje się w 100%

Silnik2-cylindrowy w ukł. L, 2 zawory na cylinder, rozrząd Desmodromiczny
Pojemność1078ccm
Prędkość max
Moc100KM (73,5kW) przy 7500 obr./min
Maks. moment
ChłodzeniePowietrze
RamaRurowa, stalowa, kratownicowa
Zbiornik paliwa13,5l
Przednie zawieszenieMarzocchi 43mm, upside-down, skok 130mm
Tylne zawieszenieSachs monoshock, regulacja odbicia i napięcia wstępnego, skok 148mm, aluminiowy wahacz jednoramienny
Przednia opona120×70
Tylna opona180×55
Przedni hamulecdwie tarcze 320mm, 4-tłoczkowe zaciski, ABS
Tylny hamulecTarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany