Kawasaki Vulcan S jest przeznaczony nie tylko dla początkujących motocyklistów, ale również dla tych, którzy chcą poczuć luźny klimat cruiserów, ale niekoniecznie mieć silnik o pojemności powyżej litra i budzić sąsiadów przy każdym wyjeździe z garażu. Żeby motocykl był bardziej przyjazny użytkownikowi, Kawasaki wprowadziło opcję ERGO-FIT, która pozwala na dopasowanie motocykla do swojego wzrostu.
Pakiet ERGO-FIT składa się z podnóżków regulowanych w trzech płaszczyznach, dopasowanej kanapy i kierownicy. Wersja dla osób o wzroście powyżej 185 centymetrów jest wyposażona w siodło o bardziej wysuniętym do tyłu oparciu, które pozwala na wygodne ułożenie ud. Dla osób o wzroście od 170 do 182 cenymetrów przewidziano kanapę ze zwężonym przodem żeby pewniej dotykać stopami do podłoża. Z kolei wersja dla osób o wzroście poniżej 170 centymetrów jest wyposażona w kanapę przesuniętą do przodu o 5 centymetrów, kierownica wraz z zegarami oraz podnóżki są przybliżone o 2,5 centymetra.
Miałem okazję przymierzyć się do Vulcan S podczas targów i przy wzroście 175 centymetrów już standardowe ustawienia fabryczne pozwalają na przyjęcie wygodnej pozycji.
W Stanach Zjednoczoncyh pakiet ERGO-FIT jest zawarty w cenie motocykla. W przypadku europejskiej wersji motocykla powinno być podobnie. Poniżej możecie zobaczyć prezentację pakietu przygotowaną przez amerykańskiego importera.