Motocykl został stworzony przez firmę Ruleshaker Motorcycles z Bayonne. CB750 przeniosła się w lata 70. za sprawą niemal całkowicie zmienionej stylistyki. Jedyne, co przywodzi na myśl „750″ Hondy, to oczywiście bak. Przednia owiewka jest utrzymana w stylu motocykli wyścigowych z epoki, do której nawiązuje projekt. Podobnie jest z café racerowym tyłem.
Zmieniły się także rama oraz niektóre elementy silnika. Twórcy maszyny pozbyli się klasycznego airboksa na rzecz filtrów K&N. Zamiast klasycznego kolektora wydechowego wprowadzono konstrukcję 4 / podwójne 2-1. Usunięto wszelkie zbędne okablowanie motocykla. Oryginalne materiały zastąpiono aluminium w celu zmniejszenia wagi. Trzeba przyznać, że całość sprawia doskonałe wrażenie pomimo dwóch różnych koncepcji stylistycznych tyłu i przodu.
Więcej informacji i ciekawych projektów znajdziecie na stronie internetowej Ruleshaker Motorcycles.