Spis treści
Jeździliśmy na BMW R 1300 GS w wersji GS Trophy w dość trudnym terenie, pod okiem szkoleniowców z Enduro Park Hechlingen. Opowiadamy o wrażeniach!
Całkiem niedawno, w drugiej połowie kwietnia Jędrzejak pojechał do BMW Enduro Park Hechlingen, aby poznać nową technologię BMW. (Relację z tego wyjazdu możecie obejrzeć w formie zapisanych stories na Instagramie.) Rzeczona technologia jest jeszcze tajna, ale obserwujcie kanał Motogen na YT, bo niedługo tam i oczywiście na portalu zdradzimy, co opracowali inżynierowie BMW Motorrad.
Enduro Park Hechlingen to ogromny ośrodek terenowy, w którym tysiące motocyklistów podnosi swoje umiejętności na dużych i małych GSach. Miejsce jest trochę daleko, bo aż 11 godzin jazdy z Warszawy, ale na szczęście w Polsce też mamy dobre szkoły jazdy terenowej.
Będąc na miejscu, po prezentacji tajnej technologii, BMW udostępniło nam R 1300 GS (a na chwilę udało się wsiąść także na F 900 GS) do zabawy w całym Enduro Parku, pod okiem szkoleniowców. Jędrzejak wprawdzie już jeździł dużym GS’em (test R 1300 GS 2024), więc wiedział czego może się spodziewać… Ale po pokonaniu niemal wszystkich przeszkód i tras w Enduro Parku był tak zaskoczony, że aż postanowił nagrać spontaniczny film z wrażeniami i opinią. (Na szczęście na miejscu była ekipa foto/video do nagrania wrażeń z prezentacji „Tajnej Technologii”.)
BMW R 1300 GS w trudnym terenie (Enduro Park Hechlingen) według Jędrzejaka – FILM:
Jędrzejak jeździł w:
– kask Schuberth E2,
– ciuchy Rukka Rapto-R,
– rękawice Adrenaline Hexagon,
– buty Alpinestars Toucan.
Zostaw odpowiedź