W przypadku F700GS, F800GS, F800GS Adventure, F800GT i K1300R zmiany dotyczą jedynie wersji kolorystycznych.
Większe zmiany czekają modele R1200GS i R1200GS Adventure. W tym pierwszym jako opcja pojawią się Shift Assistant Pro oraz system uruchamiania bez użycia kluczyka, a także nowe wersje kolorystyczne. W wersji Adventure będzie można obniżyć zawieszenie o 30 milimetrów lub zamontować niższe siedzenie ze zwykłego GS-a. Oprócz tego będą również dostępne systemy Shift Assistant Pro i Keyless Ride czyli uruchamianie motocykla bez używania kluczyka. Keyless Ride pojawi się również w modelu R1200RT. System ten pozwala również na odblokowanie kierownicy, otwarcie wlewu paliwa oraz kufrów.
W K1600GT i GTL w standardzie pojawi się kontrola trakcji DTC (Dynamic Traction Control), a także nowe zegary. Jako wyposażenie opcjonalne będzie można wyposażyć w motocykl w światła do jazdy dziennej, Keyless Ride, system wspomagania ruszania na wzniesieniu (Hill Start Control) oraz pakiet bezpieczeństwa, w którym będą zawarte światła do jazdy dziennej i Hill Start Control. Kontrolę trakcji nadal trzeba będzie dokupić osobno.
W modelu C evolution na rok modelowy 2015 będzie można zamówić bardziej komfortowe siedzisko. Oprócz tego producent zamierza oferować to akcesorium do tegorocznej wersji.
Na koniec zostawiliśmy BMW K1300S w specjalnej wersji Motorsport. Motocykl zostanie pomalowany w klasyczne sportowe barwy BMW – czerń, biel oraz niebieski. Do tego dołączy przyciemniana szyba, podnóżki i koła z serii HP, a także tłumik Akrapovic. Motocykl pojawi się w salonach pierwszego sierpnia, a sugerowana cena to 19 950 EUR.