Ergonomia BMW K 1600 GTL stawia na długie podróże – a kierowcy i pasażerowi nie zostawia nic do życzenia w kwestiach wygody i komfortu. Wąska sylwetka w okolicach siedzenia kierującego oraz daleko w tył wysunięta kierownica zapewniają zrelaksowaną pozycję siedzącą – przez godziny i setki kilometrów. Pasażer korzysta z hojnej przestrzeni do siedzenia i wygodnego oparcia.
Oprócz tego, po raz pierwszy w motocyklu: inteligentne doświetlenie zakrętów (wyposażenie opcjonalne) – rewolucja, która idealnie pasuje to wizjonerskiego przodu K 1600 GTL i zapewnia najwyższy poziom aktywnego bezpieczeństwa.
GTL sprawia, że luksus staje się nieskrępowany. Niepowtarzalny napędy gwarantuje najlepsze właściwości jezdne. Od absolutnie bezpośredniego poczucia jazdy aż po nowatorskie przednie zawieszenie Duolever. Z tyłu paralever przenosi moc motocykla na asfalt. Dostępny opcjonalnie system elektronicznej regulacji zawieszenia ESA II (Electronic Suspension Adjustment) pozwala motocyklowi GTL na spokojne płynięcie w dal, którego gładkość można ustawić za naciśnięciem przycisku, zgodnie z sytuacją i preferencjami.
Każdy detal dopracowany tak, aby zapewniać jeszcze większą radość z jazdy. Motocykl dla tych, którzy chcą doświadczyć niezależności.
Silnik | 6-cylindrowy silnik 4-suwowy, cztery zawory na cylinder |
Pojemność | 1,649 cm3 |
Prędkość max | ponad 200 km/h |
Moc | 160 KM (118 kW) przy 7,750 obr/min. |
Maks. moment | 175 Nm przy 5,250 obr/min. |
Chłodzenie | Ciecz, olej |
Rama | Rama mostowa z aluminium, z zamontowanym silnikiem |
Zbiornik paliwa | 26,5 l |
Przednie zawieszenie | BMW Motorrad Duolever; Rozpórka centralna |
Tylne zawieszenie | BMW Motorrad Paralever |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | 190/55 ZR 17 |
Przedni hamulec | Hamulec dwutarczowy, Średnica 320 mm, 4 przewody hamulcowe |
Tylny hamulec | Hamulec jednotarczowy, Średnica 320 mm, dwa przewody hamulcowe w stalowym oplocie |
Zostaw odpowiedź