W naszym kraju do serwisów zostanie wezwanych 168 motocykli, a importer poinformował już UOKiK o całej sprawie. Treść komunikatu możecie przeczytać poniżej:
W pewnej partii modeli GSX-R750/Z L1-L4 GSX-R1000/Z K9-L4 mógł być zamontowany wadliwie wyprodukowany napinacz łańcucha napędowego. Wadliwie wyprodukowane napinacze mogły ulegać deformacji w miejscu styku ze śrubą regulacyjną co może powodować jego przesunięcie i doprowadzić do nadmiernego luzu łańcucha napędowego. Praca zbyt luźnego łańcucha, może doprowadzić do jego zsunięcia z zębatek w czasie jazdy. Ponadto w wyniku uderzenia łańcucha o skrzynię korbową może dojść do jej pęknięcia i wycieku oleju. W związku z zaistniałą sytuacją producent zmodyfikował
wadliwy napinacz łańcucha napędowego oraz ogłosił kampanię serwisową polegającą na jego wymianie na zmodyfikowany.
Na rynku polskim kampanią serwisową objętych jest 168 motocykli GSX-R750/Z L1-L4 GSX-R1000/Z K9-L4