Kymco Downtown 300i – „wzorowy uczeń” - zdjęcie
Kymco Downtown 300i – „wzorowy uczeń”
„Wszystko, co dobre, szybko się kończy” – ta prosta, rzekłbym ludowa, prawda idealnie podsumowuje test długodystansowy Kymco Downtown 300i ABS. Ale zanim postawimy przysłowiową kropkę nad „i” chcielibyśmy przypomnieć, jak przebiegał test, do czego wykorzystywaliśmy „Kymczaka” oraz czy sprawił nam kłopoty.
Kymco People One 125i – ekonomiczny mieszczuch - zdjęcie
Kymco People One 125i – ekonomiczny mieszczuch
Do redakcyjnego garażu trafił kolejny po Agility 125 skuter Kymco, którego użytkowanie możliwe jest przez osoby posiadające prawo jazdy kategorii B powyżej trzech lat. Oto Kymco People One 125i.
Kymco Downtown 300i – hyper turysta - zdjęcie
Kymco Downtown 300i – hyper turysta
W poprzednich odcinkach opisaliśmy Wam dzień z życia skutera Kymco Downtown 300i oraz jego zmagania na torze kartingowym. Nadszedł czas, aby sprawdzić, jak wyglądają turystyczne predyspozycje tego sympatycznego jednośladu średniej klasy pojemnościowej.
Kymco DownTown 300i test długodystansowy, odcinek II – tor - zdjęcie
Kymco DownTown 300i test długodystansowy, odcinek II – tor
W poprzednim odcinku przedstawiliśmy typowy dzień z życia Kymco DownTown 300i. Wspomnieliśmy także o działaniu silnika i układu napędowego oraz niewielkiej konsumpcji paliwa. W tym odcinku przybliżymy przede wszystkim działanie układu hamulcowego oraz zawieszenia. W jaki sposób?
Kymco Exciting 400 – Turystyczny Tajwańczyk - zdjęcie
Kymco Exciting 400 – Turystyczny Tajwańczyk
Jakiś czas temu mieliśmy okazję testować maksiskuter od tajwańskiego Kymco. Model K-XCT 300i okazał się nie tylko bardzo przyjazny i ekonomiczny, ale w tym wszystkim potrafił zagwarantować sporo frajdy z jazdy. Mimo to posiadał kilka drobnych wad, które wynikały z dwóch powodów: zbyt dużej swobody projektantów w podejściu to kwestii ergonomii oraz zamknięcia sporego, jak na skuter, silnika w niewielkiej budzie.