Jakie są plany japońskiego producenta? Przede wszystkim obiekt ma być w pełni samowystarczalny i jak najmniej ingerować w środowisko, w którym będzie funkcjonował. Aby to było możliwe, Honda będzie musiała użyć 70 tysięcy paneli słonecznych, które zajmą powierzchnię 33 hektarów. Powierzchnia użytkowa składająca się z toru i przyległych do niego budynków zajmie 25 hektarów. Nitka toru będzie miała długość czterech kilometrów. Obiekt ma być gotowy w 2015 roku.
Honda zamierza przede wszystkim wprowadzić do sprzedaży motocykl Mugen Shinden Ni, który został stworzony do ścigania w klasie TT Zero na Isle of Man Tourist Trophy. Więcej o tym motocyklu możecie przeczytać przy okazji jednej z naszych relacji z IOM TT. Tutaj powiemy tylko tyle, że John McGuinness zajął na nim drugie miejsce w wyścigu. Maszyna jest w stanie rozwinąć prędkość ponad 200 kilometrów na godzinę. Oprócz tego Honda ma w zanadrzu koncepcyjny motocykl RC-E i skuter EV-neo. Nie zapominajmy także o samochodach, a wśród nich hybrydowe modele CR-Z, Insight i Fit.