Geny BMW S 1000 R przykuwają uwagę od pierwszego spojrzenia: agresywny design: tył do góry/ nos w dół, wyróżniający się reflektor główny oraz charakterystyczne skrzela na owiewce dzięki którym 'R' pokazuje zdecydowanie lżejsze oblicze. Wyrazisty design sprawia, że nawet na postoju S 1000 R w bezkompromisowy i oryginalny sposób demonstruję swoją moc, ściągając na siebie spojrzenia.
Miej moc zawsze pod kontrolą. BMW S 1000 R wyposażony jest w standardowo w Race ABS i ASC (automatyczna kontrola stabilności). Ten duet zapewnia doskonałe przyspieszenie i hamowanie przy poziomie progowym. Układy mogą zostać włączone i wyłączone w trakcie jazdy, umożliwiając nieprzerwaną radość z jazdy.
Tryb 'Rain' zapewnia łagodną reakcję przepustnicy, z układami ABS i ASC dostosowanymi do mokrych nawierzchni dróg. Tryb 'Road' tymczasem optymalizuje reakcję przepustnicy, ABS oraz ASC pod suchy asfalt. Tryby Pro są dostępne jako wyposażenie dodatkowe dla motocyklistów goniących za osiągami: moc wrażeń zapewnią tryby 'Dynamic' oraz 'Dynamic Pro'
Silnik | 4-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, cztery tytanowe zawory na cylinder, DOHC |
Pojemność | 999 cm3 |
Prędkość max | ponad 200 km/h |
Moc | 160 KM (118 kW) @ 11,000 obr/min |
Maks. moment | 112 Nm @ 9,750 obr/min. |
Chłodzenie | Chłodzony wodą/olejem |
Rama | Rama mostkowa z odlewu aluminiowego, silnik stanowi część konstrukcji nośnej |
Zbiornik paliwa | 17.5 l |
Przednie zawieszenie | Widelec upside-down, regulowane tłumienie kompresji i odbicia, skok 120 mm, amortyzator skrętu |
Tylne zawieszenie | Podwójny wahacz z odlewu aluminiowego, płynna regulacja tłumienia kompresji i odbicia , skok 120 mm |
Przednia opona | 120/70 R 17 |
Tylna opona | 190/55 R 17 |
Przedni hamulec | Dwie pływające tarcze, średnica 320 mm, grubość 5 mm, stałe zaciski cztertłoczkowe, BMW Motorrad Race ABS |
Tylny hamulec | Jedna tarcza, średnica 200 mm, grubość 5 mm, pływający zacisk jedno tłoczkowy, BMW Motorrad Race ABS |
Zostaw odpowiedź