Większy TE 300 jest bliźniaczo podobny do TE250. Praktycznie różni się tylko silnikiem, wszystkie inne parametry i odczucia z jazdy są takie same. Jednostka napędowa jest trochę niepozorna i może zaskoczyć. Wydech cichy, obroty niskie, a przy dodaniu gazu nagle wyrywa do przodu.
Podobnie jak było w modelach czterosuwowych, te także TE300 otrzymał zmienne mapy zapłonu. Do wyboru mamy dwie, a różnica między nimi jest prawie żadna.
Silnik | jednocylindrowy 2-suwowy |
Pojemność | 293.2 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 11 l |
Przednie zawieszenie | WP-USD Ø 48 mm |
Tylne zawieszenie | WP-PDS DCC |
Przednia opona | 90/90-21'' |
Tylna opona | 140/80-18'' |
Przedni hamulec | 260 mm tarcza |
Tylny hamulec | 220 mm tarcza |
Zostaw odpowiedź