Wrzawę wywołał klip, w którym można zobaczyć backstage z odważnej sesji zdjęciowej, gdzie kobiety są przedstawiane w sposób… powiedzmy, że nie do końca zgodny z ideą równouprawnienia. Firma Kalup z Czech jest dość ciekawym tworem, ponieważ łączy ze sobą „subkulturę” fetyszystów i miłość do motocykli. Ta mieszanka zaowocowała powstaniem niezwykłej kolekcji ciuchów motocyklowych stylizowanych na lata 60. i 70. ubiegłego wieku.
W ofercie znajdują się zarówno ciuchy z kategorii lifestyle jak i pełnoprawna odzież motocyklowa wyprodukowana z najwyższej jakości materiałów. Kalup szczyci się tym, że produkty są projektowane przez osoby odpowiedzialne za kombinezony zawodników startujących w MotoGP czy World Superbike. Za ochronę są odpowiedzialne protektory SAS-TEC.
Oczywiście tak wyjątkowa odzież nie może się obyć bez oryginalnej formy promocji i to właśnie ona wkurzyła hiszpańskie feministki. Według nich zdjęcia reklamujące odzież Kalup traktują kobiety w sposób przedmiotowy i poniżający. Jeden z założycieli firmy – Filip Zak – powiedział dość odważnie, że kobiety zawsze były postrzegane jako akcesoria w świecie mężczyzn i ich motocykli, więc firma postanowiła wykorzystać ten stereotyp i całkowicie zredukować rolę kobiety do bycia tylko gadżetem jak fajny stół czy lampa. Feministki wystosowały petycję, w której domagają się usunięcia zdjęć. Póki co zebrały 17 500 podpisów, ale ani firma, ani Vimeo, ani Google nie zamierzają blokować tej zawartości.
Feministki mogą mówić co chcą, ale nie da się zaprzeczyć, że zdjęcia są po prostu świetne, mocno sugestywne i ciężko oderwać od nich wzrok. Poniżej możecie zobaczyć film pokazujący kulisy sesji. Oczywiście jest on przeznaczony wyłącznie dla osób pełnoletnich. Pełną ofertę odzieży firmy Kalup możecie zobaczyć na www.kalup.com. Podobno jednym z klientów jest znany hollywoodzki aktor, ale jego personaliów nie ujawniono.