Silnik zaadaptowano z motocykla Yamaha FZ6, został przekonstruowany, by lepiej wpasować się w charakter tego jednośladu. 78 KM przy 10 000 obr/min. idą w parze z 59,7 Nm przy 8500 obr./min.
Z przodu hamują dwie 298-milimetrowe tarcze, z tyłu 245-milimetrowa, a średnica kół to 17 cali. Do Diversion dostępna będzie cała gama akcesoriów motocyklowych, przystosowujących ten jednoślad do dalszych podróży. W opcji będzie dostępny również ABS.
Nowa rama i odpowiednio dobrane zawieszenie mają uczynić Yamahę XJ6 Diversion świetnym motocyklem. Jak mówi o nim sam producent jest to maszyna, którą doceni zarówno początkujący jaki i zaawansowany motocyklista.
Silnik | 4-suwowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, rzędowy, DOHC |
Pojemność | 600 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 78 KM przu 10 000 obr./min. |
Maks. moment | 59.7 Nm przy 8 500 obr./min. |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | Stalowa rurowa |
Zbiornik paliwa | 17 l. |
Przednie zawieszenie | widelec teleskopowy, skok 130 mm |
Tylne zawieszenie | pojedynczy amortyzator z wahaczem, z regulacją pozycji, skok 130 mm |
Przednia opona | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 160/60 ZR17M/C (69W) |
Przedni hamulec | podwójne tarczowe, średnica 298 mm |
Tylny hamulec | jednotarczowy, średnica 245 mm |
Zostaw odpowiedź