Spis treści
Yamaha XJR 1300 to jeden z najciekawszych dużych nakedów – jest reprezentantem poprzedniej ery motocykli. A jak się sprawuje? Ma więcej wad czy zalet? Jakie są koszty eksploatacji? Obejrzyjcie odcinek „Motocykl Używany”!
Bohaterem dzisiejszego odcinka jest Mateusz i jego Yamaha XJR1300SP z początków XXI w. Czy wspomniany motocykl jest wiernym kompanem w dziesiątkach wycieczek, czy problemową miną, na której naprawy trzeba wydać fortunę? Tego dowiecie się z kolejnego odcinka. Zapraszamy!
Partnerzy cyklu „Motocykl Używany” na Motogen.pl to marki TRW, NGK, 4RIDE, EXIDE, Castrol. Dzięki za wsparcie!
Yamaha XJR 1300 – opinia właściciela:
Cykl „Motocykl Używany” w roku 2022 na motogen.pl
„Motocykl Używany” to nowy cykl na Motogen.pl, w którym użytkownicy prezentują swoje motocykle, mówią o ich wadach, zaletach, słabościach oraz o tym, dlaczego pokochali swój jednoślad.
W każdym odcinku przedstawiamy rys historyczny konstrukcji, kolejne generacje i zmiany oraz komentarz mechanika na temat słabych lub mocnych punktów pojazdu. Naszym ekspertem jest uznany tuner i zawodnik wyścigów na ¼ mili, ale przede wszystkim mechanik, Przemek Badowski z serwisu Speedbike.pl.
Do współtworzenia cyklu „Motocykl Używany” zapraszamy każdą i każdego z Was. Każdy motocyklista, który u nas wystąpi, otrzyma od nas pakiet części przygotowanych przez partnerów serii, marki: TRW, NGK, 4RIDE, EXIDE, Castrol – aby dalsze bezawaryjnie użytkowanie swojego motocykla stało się jeszcze łatwiejsze!
Cykl „Motocykl Używany” nie mógłby powstać bez wsparcia partnerów, a są nimi firmy:
- TRW – akcesoria motocyklowe
- NGK – układy zapłonowe
- 4RIDE – polska marka akumulatorów i akcesoriów
- EXIDE – wysokiej jakości akumulatory
- Castrol – oleje i chemia motocyklowa
Zostaw odpowiedź