Ciekawostką jest niska masa, która była tylko pięć kilogramów wyższa, niż w modelu podstawowym. WSK Bąk był mocno zunifikowany z modelami WSK Lelek oraz WSK Gil. Technicznie bardzo zbliżone, różniły się przede wszystkim stylizacją. W wyposażeniu motocykla nie mogło zabraknąć fabrycznych narzędzi wraz z pompką.
Silnik | dwusuwowy jednocylindrowy z przpłukiwaniem zwrotnym |
Pojemność | 123 |
Prędkość max | 80 km/h, użytkowa 60 km/h |
Moc | 7,3 KM (5,4 KW) przy 5300 obr/min |
Maks. moment | moment maksymalny 9,8 Nm przy 4200 obr/min |
Chłodzenie | powietrzem |
Rama | zamknięta, pojedyncza, spawana z rur i profili tłoczonych |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | widelec teleskopowy z tłumieniem olejowym |
Tylne zawieszenie | wahacz tłoczonym o skoku 90 mm |
Przednia opona | 3,0-18' |
Tylna opona | 3,0-18' |
Przedni hamulec | Bebnowy, sterowane mechanicznie, o średnicy 135 mm |
Tylny hamulec | Bebnowy, sterowane mechanicznie, o średnicy 135 mm |
Zostaw odpowiedź