Vespa GTS 300 - nowy silnik, nowe kolory, nowa elektronika - Motogen.pl

Wszystko zaczyna się od napędu. Silnik 300 cm3 jest najmocniejszą jednostką stosowaną w skuterach Vespa, a jego najnowsze wydanie, czyli 300 HPE (High Performance Engine) ma o 12% więcej mocy od poprzednika. GTS 300 będzie teraz dysponował mocą 23,8 KM i 26 Nm momentu obrotowego. Zastosowano tu nową głowicę, tłok i wtryski paliwa, poprawiono kształt komory spalania i dołożono nową jednostkę sterującą Magneti Marelli. Silnik 300 HPE spełnia wymagania przyszłej normy Euro 5, wygląda więc na to, że będzie montowany skuterach Vespa GTS przez dłuższy czas.

Przyszłoroczna gama modelu GTS to kilka znanych już wersji wyposażenia i stylistyki: GTS, GTS Touring, GTS Super i GTS Super Sport, do których dołączyła nowość: GTS Super Tech. Jak sama nazwa wskazuje, jest to najnowocześniejszy wariant tego skutera, wyposażony m.in. w wyświetlacz TFT zamiast tradycyjnych zegarów. Obsługuje on system multimedialny Vespa MIA, który łączy się przez bluetooth ze smartfonem i pozwala na rozmowy telefoniczne, słuchanie muzyki czy korzystanie z nawigacji.

Wszystkie skutery z rodziny GTS dostępne będą w nowych wersjach kolorystycznych, których bogaty pakiet widzicie na zdjęciach. Charakterystyczną cechą nowej generacji tego modelu jest też przednia lampa całkowicie w technologii LED, zmieniony kształt kierownicy i nowa, wygodniejsza kanapa.

Więcej o motocyklach Vespa