Świetny silnik to dopiero początek wycieczki po świecie w którym króluje największy z tygrysów. Bezobsługowy wał napędowy spowoduje że zapomnimy o uciążliwych smarowaniach łańcucha podczas długich wypraw. Niesamowite zawieszenie pozwoli utrzymać kontrolę nad potężną maszyną na ciasnych zakrętach, podczas długich 'przelotów' po autostradach, czy na bezdrożach. ABS z możliwością odłączenia, niesamowicie skuteczna kontrola trakcji czy tempomat przydadzą się podczas sprawnego przemieszczania się po różnorodnych nawierzchniach i w różnych warunkach. Ergonomia tego motocykla to prawdziwe dzieło sztuki, to idealny przykład na to jak powinien być zaprojektowany motocykl w którego siodle - z założenia - będzie można pokonać tysiące kilometrów
Silnik | 12 zaworowy, DOHC, rzędowy, 3 cylindrowy |
Pojemność | 1215 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 137KM przy 9000 obr/min |
Maks. moment | 121Nm przy 6400 obr/min |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | stalowa, rurowa |
Zbiornik paliwa | 20 l |
Przednie zawieszenie | Kayaba, 46mm upside-down, regulowane, skok 190mm |
Tylne zawieszenie | Kayaba Monoshock, regulowane hydraulicznie,skok 194mm |
Przednia opona | 110/80 ZR 19 |
Tylna opona | 170/70 ZR 17 |
Przedni hamulec | 2 x pływające tarcze 305mm, zaciski 4-tłoczkowe Nissin, ABS |
Tylny hamulec | Jedna tarcza 285mm, zacisk 2-tłoczkowy Nissin, ABS |
Zostaw odpowiedź