Triumph Street Triple na 2013 sporo schudł, dokładnie o 6 kg. Masa motocykla ma być bardziej scentralizowana. Ten efekt uzyskano obniżając miejsce tłumika oraz poprawiając geometrię maszyn. Zastosowano też zupełnie inną ramę. Silnik, który w niej pracuje, ma generować 106 KM i 68 Nm.
Nowe zawieszenie zastosowane w Street Triple ma spowodować, że motocykl będzie się jeszcze lepiej prowadził i, jak to określa producent, mają być jeszcze ostrzejszy.
Silnik | rzędowy, 3-cylindrowy, DOHC |
Pojemność | 675 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 105 KM przy 11 850 obr/min |
Maks. moment | 68 Nm przy 9 750 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | aluminiowa |
Zbiornik paliwa | 17,4 l |
Przednie zawieszenie | Kayaba 41mm USD |
Tylne zawieszenie | centralny amortyzator Kayaba |
Przednia opona | 120/70 ZR17 |
Tylna opona | 180/55 ZR17 |
Przedni hamulec | 2x310 mm, dwutłoczkowy zacisk Nissin, ABS z możliwością wyłączenia |
Tylny hamulec | 220 mm tarcza, jednotłoczkowy zacisk Brembo, ABS z możliwością wyłączenia |
Zostaw odpowiedź