Żeby zachować trochę informacji do pełnej wersji testu napiszę tylko, że ma on wymiary 112 x 160 x 270 (szerokość, wysokość, długość) i waży 160 kilogramów. Do jego produkcji użyto wysokogatunkowej stali zabezpieczonej przed korozją oraz elementów z żywicy epoksydowej. Nasza wersja jest podstawową, ale podczas składania zamówienia można poprosić o dodatkowe modyfikacje. Jedyne czego nie można zmienić to wymiary garażu.
Przeczytaj: Moto-Box – niezwykły garaż dla twojego motocykla
Wyciągnięcie Moto-Box z busa oraz dostosowanie szerokości prowadnicy do rozmiaru przedniego koła zajęło niecały kwadrans. Jeżeli w trakcie użytkowania chcecie zaparkować motocykl mający inną szerokość przedniej opony, to można w prosty sposób samodzielnie dokonać regulacji śrub prowadnicy. Zasada działania jest prosta – należy wjechać przednim kołem na prowadnicę, która jest zabezpieczona hamulcem, zsiąść z motocykla, zwolnić hamulec i wepchnąć motocykl do środka.
Więcej na temat garażu napiszę pod koniec miesiąca. Poniżej możecie zobaczyć krótki klip „walk around” z motocyklem będącym już w środku.
Zostaw odpowiedź