W 22 miastach na 37 wielkoformatowych ekranach LED-owych ponad 4,5 mln osób dziennie ogląda klip promocyjny Rage-Race 2009. Prezentacja klipu Rage-Race 2009 to pierwsza część kampanii promocyjnej tegorocznej edycji największej w Polsce imprezy motoryzacyjno-lifestyle’owej.
Druga część kampanii rozpocznie się 1 lipca i obejmie dodatkowo siedem nadmorskich kurortów, w tym: Międzyzdroje, Kołobrzeg, Mielno, Ustkę, Łebę, Władysławowo i Krynicę Morską. Klip Rage-Race 2009 będzie prezentowany na wszystkich nośnikach do 4 lipca włącznie. Impreza motoryzacyjno-lifestyle’owa Rage-Race 2009 odbędzie się w dniach 2–4 lipca. Na starcie zobaczymy ponad pięćdziesiąt załóg wyselekcjonowanych spośród wszystkich chętnych.
Trasa Rage-Race 2009 pozostanie dla wszystkich tajemnicą aż do chwili startu, ale już dzisiaj wiadomo, że kawalkada egzotycznych pojazdów wystartuje z Warszawy, odwiedzi kilka dużych miast Polski i zakończy swój bieg w jednym z najbardziej ekskluzywnych morskich kurortów naszego kraju.
Rage-Race – pierwsza i jedyna w Polsce impreza motoryzacyjno-lifestyle’owa, łącząca w sobie turystykę samochodową, rywalizację, ekskluzywny styl życia, performance, niebanalną zabawę, ducha przygody i filantropię. Przez TVN nazwana najbardziej prestiżową imprezą motoryzacyjną w Polsce. Tegoroczny Rage-Race odbędzie się w dniach 2–4 lipca. Uczestnicy trzeciej edycji Rage-Race wystartują pięćdziesięcioma ekskluzywnymi pojazdami w dwu-, lub wieloosobowych załogach, aby rywalizować ze sobą przez trzy dni na trasie pełnej zmagań, przygód i adrenaliny.
Więcej na stronie www.rage-race.pl.