2010-01-07 16:53:56.483149
grzesia29
napisał(a):
CZY KTOS MOZE MI POMOC . SPRAWA JEST NASTEPUJACA. PO CZYM POZNAC TZN CZYM I JAKIMI ELEMENTAMI SILNIKA CHARAKTERYZUJE SIE HONDA CB500. MAM ZESZLIFOWANE MIEJSCE POD CYLINDREM I NIE WIEM JAKA MA POJEMNOSC MOJA CB I NIE CHCA MI JA ZAREJESTROWAC. KAZA BRAC RZECZOZNAWCE ...
CZY MOZNA WLOZYC W RAME 500 SILNIK O MNIEJSZEJ POJEMNOSCI NP 125 ccm OD KIEDY I CZY WOGOLE SERIA CB PRODUKOWANA BYLA Z SILNIKIEM 125, CZY MOZNA PRZEROBIC SILNIK 500 NA 125 UWAZAM ZE NIE ALE NASLUCHALAM SIE TYLU WARIATOW I ZNAWCOW ZE SAMA NIE WIEM CO O TYM MYSLEC. JESLI KTOS MA MADRE ODPOWIEDZI NA TEN PROBLEM BEDE BARDZO HAPPY PROSZE
2010-01-07 18:06:19.739427
VooDooKid
napisał(a):
nie ma mozliwosci przerobienia 500 na 125.. to jest pierwsza rzecz.. co chodzi o rzeczoznawce to niestety bez jego opini jaka pojemnosc jest owego silnika sie nie obejdzie.. odnosnie modelu cb 125 to byl takowy.. nie jestem pewien dokladnie ale poczatki tego modelu zaczynaly sie od 88r badz starszy.. a skad jezeli mozna domysly o mniejszej pojemnosci ? pzdr :)
2010-01-07 18:12:22.570791
jeszua
napisał(a):
co to znaczy "zeszlifowane miejsce pod cylindrem"? jeśli usunięty napis określający pojemność, to AFAIK nie jest on w żaden sposób wymagany przepisami - dane techniczne pojazdu zawiera dowód rejestracyjny, książka pojazdu, wyciąg z homologacji
jeśli w tym problem, to poprosiłbym o podstawę prawną wymogu i pisemną odmowę z urzędu. BTW kto Ci odmawia rejestracji - wydział komunikacji (przecież oni nie oglądają maszyny) czy stacja kontroli nie chce Ci podbić przeglądu? nieskładnie piszesz i w gruncie rzeczy nie wiadomo o co chodzi :/
jsz
2010-01-07 19:33:51.043024
grzesia29
napisał(a):
MOZE INACZEJ ...
CZYM, JAKIMI CHARAKTERYSTYCZNYMI CZESCIAMI- WYGLADEM MUSI SIE CHARAKTERYZOWAC SILNIK CB500 BY MOZNA STWIERDZIC ZE SILNIK TAKI MA POJEMNOSC 500ccm jak sie nie ma dokumentow to trzeba brac rzeczoznawce by mozna bylo zarejestrowac motocykl ... a od pojemnosci zalezy na jakim motorku mozesz jezdzic - czyz nie :)
2010-01-07 22:06:36.127827
blazej
napisał(a):
125 jest chyba jednocylindrowa a 500 dwucylindrowa, jak się mylę to niech ktoś mnie poprawi. A tak w ogóle to ciężko cię zrozumieć o co ci chodzi
2010-01-07 22:41:45.479046
grzesia29
napisał(a):
no juz tak ze mna jest :))))) ale czego zrozumiec nie mozna, moich pytan - sa proste pytam co jest charakterystycznego w wygladzie i oprzyrzadowaniu CB500 by mozna z cala stanowczoscia stwierdzic ze jednostka napedowa ma pojemnosc 499ccm ?
po papierach wiadomo ze mozna stwierdzic wszystko bo napisane tam czarno na bialym bedzie , ale jesli sie ich nie ma ze soba to jest problem .. inne pytanie, czy mozna zamontowac w ramke 500 silnik mniejszej pojemnosci np 125, czy bedzie pasowal w kolyske ?? mocowania czy sa te same ... to bardzo proste pytania, jesli ktos zna te silniki i rame to mi odpowie .. zreszta z taka nadzieja tu pisze :)))) w koncu pytam mam nadzieje znawcow tematu :)
2010-01-08 06:35:49.309786
jeszua
napisał(a):
nadal nie rozumiem, jak można "nie mieć dokumentów" do rejestracji. bez dowodu i książki, jeśli była wydana, i tak nie zarejestrujesz motocykla rama cb500 nie występowała z innymi silnikami, więc prawdopodobieństwo że jakiś silnik 125 przypadkowo będzie pasował do niej bez przeróbek jest właściwie zerowe odnoszę brzydkie wrażenie, że usiłujesz zarejestrować cb500 "na 125" i kombinujesz, jak koń pod górę jakby tu oszukać diagnostę. jeśli tak jest - sugeruję na ochłonięcie lekturę kodeksu karnego
jsz
2010-01-08 17:31:03.180085
evil
napisał(a):
chłopie, z PiS'u tu wlazłeś?