200 KM i najwyższej klasy komponenty, czyli nowa MV Agusta F4 RR na 2012.
Zgodnie z przewidywaniami, MV Agusta, która pojawi się w 2012 roku, będzie miała na pokładzie rozwiązania i produkty z najwyższej półki. Czterocylindrowy silnik będzie mógł się poszczycić wyjątkową mocą 201 KM przy 13 400 obr./min. Jednostka napędowa została w całości przeprojektowana tak, by sprostać najwyższym wymaganiom. Zmianom uległ również wydech.
Na pokładzie MV Agusty F4 RR znalazło się, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, zawieszenie Ohlinsa. Z przodu zamontowano widelec USD (43 mm), z tyłu natomiast amortyzator TTX 36. Oczywiście oba elementy są w pełni regulowane. Oprócz tego regulowany jest również kąt główki ramy. Za hamowanie odpowiadać będą monobloki od Brembo, o których skuteczności nikogo nie trzeba przekonywać. F4 RR dostała także w standardzie amortyzator skrętu.
Nowe dziecko włoskiej MV Agusty otrzyma również kontrolę trakcji oraz przynajmniej dwie mapy zapłonu. Nie zabraknie również felg z lekkich stopów, karbonu i innych topowych materiałów oraz niepowtarzalnego włoskiego designu.
Jakby tego było mało, dla przyszłych właścicieli przewidziano również wiele dodatkowych elementów wykonanych z karbonu, tytanu, by jeszcze „odchudzić” motocykl. Nie zabraknie również linii odzieży stworzonej specjalnie z myślą o F4 RR. Motocykl dostępny będzie w dwóch kolorach: białym oraz czerwono-białym.
Więcej o motocyklach MV Agusta