990 SM T to bardzo wszechstronna maszyna. Silnik V2 pozwoli zarówno na dynamiczną jazdę jak i na spokojne przemieszczanie się. Chociaż jednoślad stworzony został przede wszystkim aby pokonywać długie trasy, sprawdzi się także podczas codziennej jazdy dając kierowcy sporo satysfakcji.
Pod owiewkami turystycznego supermoto pracuje dwucylindrowy, chłodzony cieczą silnik w układzie V o pojemności 999 ccm. Do kompletu inżynierowie dobrali poprawnie działającą 6-biegową skrzynię. To wszystko zamknięto w kratownicowej ramie z rur chromowo-molibdenowo-stalowych. Motocykl odda do dyspozycji kierowcy 116 KM, co wystarczy by sprawnie poruszać się na dłuższych trasach.
Doskonale sprawdzające się i dające odczucia trochę jak przy sportowej jeździe zawieszenie pochodzi od firmy WP, podobnie jak w innych motocyklach pomarańczowych. Za wyhamowanie maszyny, w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji odpowiadają podwójne tarcze hamulcowe z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu oraz tarcza z dwutłoczkowym zaciskiem z tyłu. Także te komponenty pochodzą z najwyższej półki. KTM 990 SM T wyposażony został również w system ABS.
Silnik | dwucylindrowy, 4-suwowy, kąt rozwarcia cylindrów 75 stopni |
Pojemność | 999 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 114 KM |
Maks. moment | |
Chłodzenie | chłodzony cieczą |
Rama | rurowa chromowo molibdenowa |
Zbiornik paliwa | 19 L |
Przednie zawieszenie | WP Suspension Up Side Down 4860 ROMA PA z pełną regulacją |
Tylne zawieszenie | WP 4618 BAVP DCC z pełną regulacją |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | podwójna 305 mm tarcza z radialnymi czterotłoczkowymi zaciskami Brembo |
Tylny hamulec | 240 mm tarcza z dwutłoczkowym zaciskiem Brembo |
Zostaw odpowiedź