KTM 990 SM R zachwyci precyzją prowadzenia i dynamiką jazdy. Nie ważne czy motocykl będzie wykorzystywany jako maszyna do codziennej jazdy po mieście czy wypadów poza nie, czy też do jazdy po torze, w każdych warunkach motocyklista dosiadający tego sprzętu poczuje się jak na maszynie Ready to Race.
Sercem 990 SM R jest widlasty, dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą. Pojemność skokowa to oczywiście 990 ccm. Podobnie jak w turystycznym barcie – 990 SM T – silnik oraz 6-stopniowa skrzynia biegów zamknięte są w kratownicowej ramie z rur chromowo-molibdenowo-stalowych. Jednostka napędowa zaoferuje motocykliście 116 KM.
Jak zwykle u KTM-a na pokładzie maszyny znalazły się komponenty z najwyższej półki. Doskonale sprawdzające się zawieszenie pochodzi z firmy WP. Za wyhamowanie jednośladu odpowiadają podwójne tarcze hamulcowe z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu oraz pojedyncza tarcza z dwutłoczkowym zaciskiem z tyłu.
Silnik | jednocylindrowy, 4-suwowy, OHC |
Pojemność | 653.7 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Spawana z rur chromowo molibdenowych |
Zbiornik paliwa | 13.2 l |
Przednie zawieszenie | Widelec upside-down |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią cym |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | Jednotarczowy 320 mm |
Tylny hamulec | Jednotarczowy 240 mm |
Zostaw odpowiedź