Ciekawski, żądny nowości, Jeden rzut okiem na KTM 690 Supermoto mówi więcej niż tysiące słów. A jazda próbna mówi więcej niż tysiące spojrzeń. Dlatego najlepiej zadzwonić do sprzedawcy, obejrzeć sobie maszynę, odjechać i nie mówić już nic.
KTM 690 Supermoto to zdecydowanie motocykl drogowy. Lubiany za swoją uniwersalność – sprawdza się zarówno w ruchu miejskim, jak i na winklach czy na trasie. Agresywny wygląd, który podkreślają szpiczasty przedni błotnik i zadarte w górę mosiężne wydechy, zadowoli każdego, kto pragnie motocykla nietypowego i rzucającego się w oczy. Ergonomika Supermoto ujmie tych, którym zależy na tym, by przyjemność z jazdy nie kończyła się zbyt szybko. Napęd 690 Supermoto zapewnia czterosuwowy, jednocylindrowy silnik LC4 o pojemności 654cm3, który generuje moc maksymalną 64KM przy 7500 obr/min i maksymalny moment obrotowy 65Nm przy 6550 obr/min. Ważący 161kg KTM prowadzi się bardzo płynnie, o co zadbały także solidne hamulce, hydrauliczna skrzynia biegów i antyhopping.
Silnik | jednocylindrowy, 4-suwowy, OHC |
Pojemność | 653.70 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | Spawana z rur chromowo molibdenowych |
Zbiornik paliwa | 12.0 litry |
Przednie zawieszenie | Widelec upside-down |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią cym |
Przednia opona | 120/70-17 |
Tylna opona | 160/60-17 |
Przedni hamulec | Jednotarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź