KTM 690 Enduro cieszy się popularnością ze względu na swą uniwersalność oraz komfort jazdy, który czeka każdego, kto usiądzie za kierownicą. Nacieszyć się nim będzie mógł amator, ale nie zawiedzie doświadczonego motocyklisty. Jako jeden z pierwszych motocykli KTM 690-tka posiada przełącznik trybów jazdy – kierujący może wybrać spośród 3 funkcji – normal, soft i extreme. Zmienia się wówczas nie tylko reakcja na gaz i amortyzacja motocykla, ale także mapy zapłonu.
Silnik | jednocylindrowy, 4-suwowy, OHC |
Pojemność | 654 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 49 kW (66 KM) |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Spawana z rur chromowo molibdenowych |
Zbiornik paliwa | 12.0 litry |
Przednie zawieszenie | Widelec upside-down 250mm |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią cym 250mm |
Przednia opona | 90/90-21 |
Tylna opona | 140/80-18 |
Przedni hamulec | Jednotarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź