Obroty sprawiają wrażenie niekończących się. Gdy w 250 od pewnego momentu nie czuć już przyrostu mocy, tak KTM 350 SX-F wciąż przyspiesza i robi to jak szalony. Jednocześnie moc oddawana jest płynnie i liniowo, bez nagłych niedostatków czy wybuchów mocy. W górnym zakresie obrotów wcale nie odstaje od większego KTM SX-F 450, który jest jego bezpośrednim konkurentem w klasie MX1. 350-tka rekompensuje niedostatek momentu obrotowego właśnie lekkością prowadzenia i tym, że bardzo wysoko można go kręcić. Ten motocykl trzeba traktować jak 250, a wtedy okaże się bardzo szybki.
Silnik | 1-cylindrowy benzynowy silnik 4-suwowy |
Pojemność | 349,7 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Chłodzenie cieczą, ciągła cyrkulacja płynu chłodzącego przez pompę wodną |
Rama | Centralna rama rurowa z rur ze stali chromowo-molibdenowej |
Zbiornik paliwa | 7,5 l |
Przednie zawieszenie | WP Suspension Up Side Down 4860 MXMA CC |
Tylne zawieszenie | WP Suspension 5018 BAVP DCC |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | Hamulce tarczowe o średnicy 260 mm, pływające zaciski hamulcowe |
Tylny hamulec | Hamulec tarczowy o średnicy 220 mm, pływający zacisk |
Zostaw odpowiedź