TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
KTM 125 Duke to najmniejszy z rodziny Duków. Niech nie zwiedzie was jednak mała pojemność. Także ta 125-tka jest maszyną „Ready to Race”. KTM 125 Duke bardzo chętnie i żwawo wkręca się na obroty pozwalając na dynamiczną i oszczędną jazdą w mieście. Spalanie to około 2,2 do 3 litrów w zależności od stylu jazdy kierowcy. Na dodatek jednoślad jest wąski i zwinny co ułatwia przeciskanie się w korkach. Mimo niewielkich gabarytów na siedzeniu znajdzie się wygodna pozycja nawet dla wysokich kierowców. Maszyna świetnie nadaje się na pierwszy motocykl, ale także sprawdzi się w rękach doświadczonych kierowców szukających ekonomicznego, stylowego, miejskiego środka transportu. Wygląd Duka 125 nie odbiega od tego, który prezentują więksi bracia z rodziny Duke. 125-tka przyciąga zatem agresywnymi kształtami, ciekawą stylistyka i rozwiązaniami technicznymi. Motocykl napędza jednocylindrowy, 4-suwowy silnik chłodzony cieczą. Jednostka osadzona w stalowej, kratownicowej ramie generuje 15 KM przy 9 500 obr/min oraz 12 Nm przy 8 000 obr/min. Na pokładzie znalazła się 6-biegowa skrzynia. Za hamowanie odpowiadają: 280 mm tarcza hamulcowa z radialnymi czterotłoczkowymi zaciskami z przodu oraz 230 mm pojedyncza tarcza z jednotłoczkowym zaciskiem z tyłu. Heble. Podobnie jak cały motocykl zostały wykonane w Indiach, jednak nad procesem produkcji czuwa Brembo. Oznacza to, że hamulce radzą sobie doskonale. Również właściwości trakcyjne stoją na bardzo wysokim poziomie. Motocykl w zakrętach jedzie jak przyklejony, dokładnie tam gdzie kierowca sobie tego zażyczy. Motocykl prowadzi się łatwo i pewnie. Za te pochwały odpowiedzialne jest zawieszenie od WP. Z przodu znajdziemy widelec teleskopowy USD o średnicy goleni aż 43 mm. Z tyłu pracuje amortyzator oraz wahacz wleczony. Silnik | jednocylindrowy, DOHC, 4-suwowy, |
Pojemność | 124,7 cm³ |
Prędkość max | |
Moc | 15 KM przy 10500 obr./min. |
Maks. moment | 12 Nm przy 8000 obr./min. |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | stalowa, kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 11 litrów |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | 110/70-17M/C |
Tylna opona | 150/60-17M/C |
Przedni hamulec | pojedynczy tarczowy, 4-tłoczkowy, promieniowy |
Tylny hamulec | pojedynczy tarczowy, jednotłoczkowy |
Zostaw odpowiedź