Spis treści
Kawasaki Vulcan S jest już drugi sezon na rynku i zdobył dużą popularność. Jakie są jego osiągi, cena, akcesoria dodatkowe?
Pod względem przyjazności dla kierowcy, Kawasaki Vulcan S wyprzedza konkurencję za sprawą innowacyjnej opcji Ergo-Fit. Unikalny dla Kawasaki, system Ergo-Fit oferuje kombinacje różnych wysokości siedziska, podnóżków i kierownic w celu dostosowania optymalnej pozycji jazdy dla każdego motocyklisty, niezależnie od wzrostu i długości kończyn.
Kawasaki Vulcan S akcesoria
W Kawasaki Vulcan S akcesoria potratowano bardzo poważnie. Wśród nich znajdziemy: deflektor wokół przedniej lampy, układ wydechowy, dodatkowe reflektory, oparcie pasażera, bagażnik, kilka wysokości szyby, siodła o różnym kształcie, wysokości i komforcie, zestawy sakw skórzanych lub z tkaniny, kilka rodzajów kierownic. Ponadto uchwyt GPS, gniazdo 12 V, zestawy zmieniające ergonomię pod osoby o niskim lub wysokim wzroście, naklejki na bak i koła, tankbag, kilka typów pokrowców i wiele, wiele innych.
Osiągi/dane techniczne
W Kawasaki Vulcan S osiągi nie są kluczową sprawą. W końcu to dystyngowany cruiser, a nie agregat do ścigania. Mimo wszystko ciężko mówić o tym, że jest ospały. 61 KM przy masie 229 kg pozwala na dynamiczne starty ze światłem. Szacujemy, że w Kawasaki Vulcan S prędkość maksymalna nie przekracza 180 km/h.
Długość | 2,310 mm |
Szerokość | 880 mm |
Wysokość | 1,100 mm |
Rozstaw osi | 1,575 mm |
Prześwit | 130 mm |
Wysokość siedziska | 705 mm |
Masa własna | 229 kg |
Zbiornik paliwa | 14 litrów |
Moc maksymalna | 45 kW {61 KM} / 7,500 min-1 |
Maks. Moment obrotowy | 63 Nm/ 6,600 min-1 |
Warto wspomnieć, że przyspieszenie w Kawasaki Vulcan S za sprawą długiego rozstawu osi łatwiej w pełni wykorzystać bez ryzyka podniesienia przodu, tak, jak np. w Ninja 650 czy wszelkich sportach.
Kawasaki Vulcan S cena
Kawasaki Vulcan S cena zaczyna się od 40 800 zł za pojazd nowy. Zeszłoroczne używki nie są wcale zauważalnie tańsze i kosztują ok 36-38 tys. zł. Jednak personalizując pojazd (sportowy wydech, bagażnik w miejsce siedzenia pasażera czy montaż sakw) bez trudu przekroczymy 50 000 zł. To i tak wciąż pozostaje jeden z najtańszych pojazdów segmentu cruiser a do tego o niezłych osiągach i drapieżnym wyglądzie. Naszym zdaniem to bardzo fajna oferta dla miłośników motocykli łączących klasykę z nowoczesnością. A także miłośników amerykańskiego stylu jazdy w perfekcyjnym, dopracowanym wcieleniu i zwiastujących dużą bezawaryjność. Motocykl ma doskonałe, intuicyjne menu i wszelką obsługę zamontowanych systemów. Jednym słowem, w Kawasaki Vulcan S instrukcja obsługi jest rzeczą zbędną.
Zobacz także Kawasaki ZX9R, W650 oraz koniecznie Z750!
Zostaw odpowiedź