Kawasaki Vulcan S – dane techniczne, osiągi, cena oraz akcesoria - Motogen.pl

Kawasaki Vulcan S  jest już drugi sezon na rynku i zdobył dużą popularność. Jakie są jego osiągi, cena, akcesoria dodatkowe?

Pod względem przyjazności dla kierowcy, Kawasaki Vulcan S wyprzedza konkurencję za sprawą innowacyjnej opcji Ergo-Fit. Unikalny dla Kawasaki, system Ergo-Fit oferuje kombinacje różnych wysokości siedziska, podnóżków i kierownic w celu dostosowania optymalnej pozycji jazdy dla każdego motocyklisty, niezależnie od wzrostu i długości kończyn.

Kawasaki Vulcan S akcesoria

W Kawasaki Vulcan S akcesoria potratowano bardzo poważnie. Wśród nich znajdziemy: deflektor wokół przedniej lampy, układ wydechowy, dodatkowe reflektory, oparcie pasażera, bagażnik, kilka wysokości szyby, siodła o różnym kształcie, wysokości i komforcie, zestawy sakw skórzanych lub z tkaniny, kilka rodzajów kierownic. Ponadto uchwyt GPS, gniazdo 12 V, zestawy zmieniające ergonomię pod osoby o niskim lub wysokim wzroście, naklejki na bak i koła, tankbag, kilka typów pokrowców i wiele, wiele innych.

Osiągi/dane techniczne

W Kawasaki Vulcan S osiągi nie są kluczową sprawą. W końcu to dystyngowany cruiser, a nie agregat do ścigania. Mimo wszystko ciężko mówić o tym, że jest ospały. 61 KM przy masie 229 kg pozwala na dynamiczne starty ze światłem. Szacujemy, że w Kawasaki Vulcan S prędkość maksymalna nie przekracza 180 km/h.

Długość2,310 mm
Szerokość880 mm
Wysokość1,100 mm
Rozstaw osi1,575 mm
Prześwit130 mm
Wysokość siedziska705 mm 
Masa własna229 kg 
Zbiornik paliwa14 litrów
Moc maksymalna45 kW {61 KM} / 7,500 min-1 
Maks. Moment obrotowy63 Nm/ 6,600 min-1

Warto wspomnieć, że przyspieszenie w  Kawasaki Vulcan S za sprawą długiego rozstawu osi łatwiej w pełni wykorzystać bez ryzyka podniesienia przodu, tak, jak np. w Ninja 650 czy wszelkich sportach.

Kawasaki Vulcan S cena

Kawasaki Vulcan S cena zaczyna się od 40 800 zł za pojazd nowy. Zeszłoroczne używki nie są wcale zauważalnie tańsze i kosztują ok 36-38 tys. zł. Jednak personalizując pojazd (sportowy wydech, bagażnik w miejsce siedzenia pasażera czy montaż sakw) bez trudu przekroczymy 50 000 zł. To i tak wciąż pozostaje jeden z najtańszych pojazdów segmentu cruiser a do tego o niezłych osiągach i drapieżnym wyglądzie. Naszym zdaniem to bardzo fajna oferta dla miłośników motocykli łączących klasykę z nowoczesnością. A także miłośników amerykańskiego stylu jazdy w perfekcyjnym, dopracowanym wcieleniu i zwiastujących dużą bezawaryjność. Motocykl ma doskonałe, intuicyjne menu i wszelką obsługę zamontowanych systemów. Jednym słowem, w Kawasaki Vulcan S instrukcja obsługi jest rzeczą zbędną.

Zobacz także Kawasaki ZX9R, W650 oraz koniecznie Z750!


Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany