KX450F jest bardzo udanym dzieckiem Kawasaki. Motocykl jest tak zaprojektowany, żeby każdy, kto na niego wsiądzie, mógł go do siebie dopasować, ustawić kierownicę pod siebie lub zaprojektować własną mapę zapłonu przy użyciu KX FI Calibration Kit, który można dokupić, a służy on obsłudze wtrysku paliwa.
Największą wadą KX450F są gumowe tuleje, ale i to nie stanowi dużego problemu. Wystarczy dotoczyć metalowe odpowiedniki i problem jest rozwiązany.
KX 450F jest motocyklem, który sprawi radość zarówno amatorowi, jak i zawodnikowi. Silnik jest bardzo mocny i elastyczny, a prowadzenie oraz zawieszenie zadowoli każdego.
Silnik | jednocylindrowy, 4-suwowy, 4 zaworowy typu DOHC |
Pojemność | 449 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | chłodzony cieczą |
Rama | Obwodowa, aluminiowa |
Zbiornik paliwa | 6,2 L |
Przednie zawieszenie | 48 mm odwrócony widelec teleskopowy typu AOS Tłumienie dobicia: 22- stopniowe Tłumienie odbicia: 20-stopniowe |
Tylne zawieszenie | Uni-Trak Tłumienie dobicia: 22-stopniowe (mała prędkość) lub większe (wysoka prędkość) Tłumienie odbicia: 22-stopniowe Naprężenie wstępne sprężyny – W pełni regulowane |
Przednia opona | 80/100-21 51M |
Tylna opona | 120/80-19 63M |
Przedni hamulec | Pojedyncza sztywno zamontowana 250 mm tarcza o obrysie falistym Zacisk: Dwu-tłoczkowy |
Tylny hamulec | Pojedyncza 240 mm tarcza o obrysie falistym Zacisk: Jedno-tłoczkowy |
Zostaw odpowiedź