Napędzane jest tym samym dwucylindrowym, rzędowym 4-suwem, co modele KLE, GPZ czy EN, który generuje moc 50 KM. Wokól tej jednostki napędowej osadzono nadwozie o prostej i niezawodnej konstrukcji. Maksymalny moment obrotowym Kawasaki ER5 to 45 Nm przy 7200 obr/min. Sympatyczny naked o pojemności 499 ccm od początku cieszył się ogromnym zainteresowaniem, co pozostało mu aż do zakończenia produkcji w 2006 roku. Nadal jednak na rynku krążą egzemplarze używane Kawasaki ER5, które należą do maszyn najchętniej wybieranych na pierwszy motocykl. Należy jednak pamiętać, że najpoważniejszym problemem ER5 są jej hamulce, które raczej spowalniają, a nie zatrzymują motocykl.
Silnik | Dwucylindrowy R2, 4-suwowy, DOHC |
Pojemność | 498 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 49.00 KM (35.8 kW)) przy 9000 RPM |
Maks. moment | 43.00 Nm (4.4 kgf-m or 31.7 ft.lbs) |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 17.0 l |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | 110/70-H-17 |
Tylna opona | 130/70-H-17 |
Przedni hamulec | Jednotarczowy |
Tylny hamulec | Bębnowy |
Zostaw odpowiedź