Czasem w wyścigach nie wszystko idzie tak, jak powinno. Słowem kluczem jest słowo "ostatni". Ostatni zakręt, ostatniego okrążenia sprawił, że jako pierwszy dojechał...ostatni zawodnik. Miłego oglądania!
Za oknem szaro, buro i ponuro, więc proponujemy zmianę klimatu na nieco ciekawszy - w jaki sposób? Sugerujemy przenieść się na jakąś wyspę. Ale nie Bali czy Ibizę, tylko najbardziej "motocyklową" wyspę na świecie, czyli MAN. Przed Wami kilka zgrabnych obrazów, z najbardziej znanych wyścigów drogowych TT IOM...
Anthony Delhalle, mistrz świata FIM EWC nie żyje. W czasie czwartkowego treningu na torze Nogaro stracił kontrolę nad swoim Suzuki GSXR1000 zespołu SERT. Mimo natychmiastowej hospitalizacji nie udało się go uratować.
Zamiast porannej kawy, w poniedziałkowy ranek proponujemy Wam zastrzyk adrenaliny. Tym razem kompilację dzwonów z Wyspy MAN. Poza wypadkami, w filmie znajdziecie sporo ciekawych ujęć obrazujących cienką granicę pomiędzy skillem a błędami kierowcy. Rozbudzeni?
Odwieczny dylemat - co lepiej przyspiesza: Ducati Diavel czy Yamaha V-Max wreszcie został rozwiązany. Kto wygrał? Czy napakowana sterydami Yamaha, czy dużo lżejszy i wykorzystujący technikę z superbike'ów Ducati? Odpowiedź w poniższym filmie...
Troya Corsera nie trzeba nikomu przedstawiać - a jego dopracowane wyjścia z zakrętów power slide'ami za pomocą BMW S1000RR w specyfikacji superbike są imponujące. Jesteśmy pod wrażeniem...
O tym, że Marc Marquez jest jednym z najzdolniejszych kierowców MotoGP nie trzeba nikogo przekonywać - świadczą o tym tytuły mistrzowskie i doskonałe statystyki. Nieco mniej osób wie, że Marquez świetnie sobie radzi we wszelkich dyscyplinach motocyklowych, rozgrywanych na torach ziemnych. Pomijając off-road i supermoto, aktualny Mistrz Świata MotoGP intensywnie trenuje na torach dirt trackowych. A w zawodach Superprestigio wygrywał kilkukrotnie. Jeśli myślicie, że to niezbyt ciekawe i stosunkowo powolne ściganie się po owalu - obejrzyjcie nasz film. Naszym zdaniem hard-core i emocje nieporównywalnie większe, niż w wielu rundach MotoGP...
Wyścigi na 1/4mili, Warsaw Speed Team, Puchar Polski. O co w tym wszystkim chodzi? Prawdę mówiąc, nigdy nie interesowałem się zarówno historią, jak i wyścigami na "ćwiarę". Przypadek sprawił, że poznałem Tomasza Jankowskiego vel. Yogi, członka i współorganizatora serii wyścigów. Poprosiłem go, żeby wytłumaczył naszym Czytelnikom, o co w tym wszystkim chodzi. W przyszłości chcielibyśmy także trochę przybliżyć zarówno sylwetki zawodników, jak i klimaty wyścigowe i oczywiście objąć serię patronatem. Oddajemy głos Tomkowi...
Ile razy zdarzyło Ci się przewrócić się na motocyklu w terenie, czy to podczas wypadu enduro, czy w trakcie zwykłej turystyki poza szlakiem? Ile razy było to w chwili atakowania podjazdów? Prawdopodobnie Twoja odpowiedź brzmi: mnóstwo... Przypomnij sobie też, ile razy doprowadziłeś się do palpitacji serca i odcinki tlenowej próbując podnieść zagrzebany w piachu motocykl? Jeśli dotyczą cię opisane powyżej sytuacje już dziś powinieneś zacząć się przygotowywać fizycznie do kolejnego sezonu. Za niewiele ponad miesiąc, 4 marca odbędą się FitFaza Games – zawody, które pozwolą ci zweryfikować swoją aktualną formę.
Japończycy zawsze mnie zadziwiali: z jednej strony to mega- honorowi ludzie, dla których śmierć bywa wyjściem lepszym, niż utrata reputacji, dążą do perfekcji i uczą się na błędach. Z drugiej, rysunkowe filmy pornograficzne mówią same za siebie. Podobni są japońscy zawodnicy wyścigowi; ich jazdę można określić jakby mieli problem z głową, czy jak to mawiał Guy Martin "nie mieli wszystkich w domu". Dowodem jest pewien kierowca z japońskiego flat tracku, którego złożenia są na pograniczu zdrowego rozsądku, praw fizyki i fascynacji pilotami "kamikaze". Jedno jest pewne, ów facet na pewno sobie zawiesił poprzeczkę coraz...niżej!
Jak się okazuje, nawet mocne przytwierdzenie motocykla do stanowiska pomiarowego za pomocą pasów transportowych, w przypadku dużej mocy nie musi dawać 100% bezpieczeństwa. Hayabusa turbo przeznaczona do dragracingu z poniższego filmu, dysponując mocą 934 KM ma wyraźną chęć urwać się z "przysłowiowej smyczy".