Niemiecki Horex zapowiedział, że mimo wcześniejszych planów, produkcja modelu VR6 zostaje przesunięta do wiosny 2012.
Jako pierwszy na taśmę produkcyjną trafi model ze standardową, 160-konną jednostką napędową o pojemności 1218 ccm. Produkcja modelu z doładowanym silnikiem generującym moc 197 KM rozpocznie się w drugiej połowie 2012 roku. Winą za opóźnienie obarczono firmę dostarczającą niektóre elementy konstrukcyjne do mocniejszego Horexa, która nie dostarczyła ich w liczbie wystarczającej, by rozpocząć produkcję. Nie wiadomo, czy nie jest to spowodowane, podobnie jak u MV Agusty, niewypłacalnością firmy, która nie jest w stanie z góry zapłacić za elementy konstrukcyjne konieczne do rozpoczęcia produkcji.
Clemens Neese, dyrektor generalny Horex: „Chcieliśmy wypuścić na rynek nowego Horexa akurat na sezon 2012. Dlatego zdecydowaliśmy się na przesunięcie daty rozpoczęcia produkcji modelu wyposażonego w podstawową wersję silnika. Doładowana wersja pojawi się na rynku nieco później”.
Ponadto wiadomo już, że Horex VR6 otrzyma łańcuch zamiast napędu pasowego. Z pasa zrezygnowano z uwagi na niezadowalające wyniki testów drogowych. Horex VR6 zostanie oficjalnie pokazany na targach EICMA 2011.