Honda VFR800F 2014 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Dobra informacja dla tych, którym VFR1200F wydaje się być za duża. W sprzedaży ponownie pojawi się VFR800F, która otrzyma kilka nowych gadżetów i zostanie lekko odchudzona.

Motocykl zostanie wyposażony w wahacz Pro-arm, nowy widelec teleskopowy, nowe koła i nowe owiewki. W standardzie będziemy mieli do dyspozycji kontrolę trakcji, ABS, podgrzewane manetki i… automatycznie wyłączające się kierunkowskazy. Przy tych wszystkich gadżetach VFR800F będzie lżejsza o 10 kilogramów. W przypadku silnika inżynierowie skupili się na środkowym zakresie obrotów.

Silnik to V4-VTEC o pojemności 782 ccm. Moc będzie wynosiła 106 koni mechanicznych, a moment obrotowy - 75.1 Nm. Moc i moment obrotowy będą przenoszone przy pomocy sześciostopniowej skrzyni biegów. Waga motocykla na mokro to 239 kilogramów. Z przodu zastosowano teleskopowy widelec HMAS z możliwością regulacji napięcia wstępnego. Tylny amortyzator będzie pozwalał na siedmiostopniową regulację napięcia wstępnego i bezstopniową regulację odbicia. Do tego będziemy mieli regulowaną wysokość siedziska, która będzie wynosiła 789 mm lub 809 mm.


Silnik4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC, 90° V-4
Pojemność782cm3
Prędkość max
Moc106 KM (77.9kW) @ 10,250rpm
Maks. moment75.1Nm @ 8,500rpm
ChłodzenieCiecz
RamaAluminiowa, 3-sekcyjna, 2-belkowa
Zbiornik paliwa21,5 l
Przednie zawieszenieWidelec teleskopowy z regulacją napięcia wstępnego i DF, kartridże HMAS, skok 108 mm
Tylne zawieszeniePro-Link, amortyzator gazowy HMAS, elektroniczna regulacja napięcia wstępnego i odbicia, skok 120 mm
Przednia opona120/70-ZR17M/C (58W)
Tylna opona180/55-ZR17M/C (73W)
Przedni hamulecDwie tarcze 310 x 4.5mm, hydrauliczne zaciski, Dual C-ABS
Tylny hamulecJedna tarcza 256 x 6mm, hydrauliczny zacisk, Dual C-ABS

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany