Motocykl napędzany tą samą (odpowiednio zmodyfikowaną) jednostką, co Firestorm, jest motocyklem przeznaczonym do długich podróży z bagażem i pasażerem. Po ulepszeniu motocykla i zastosowaniu wtrysku paliwa, spalanie zmalało na tyle, że Varadero pozwalał na przebycie sporych dystansów bez potrzeby tankowania. Przez swoich miłośników zwana Viadrem, Honda najlepiej sprawdza się na asfalcie czy szutrze – niestety w terenie uciążliwa bywa jej waga (265 kg).
Silnik | 2-cylindrowy, widlasty (V2 90°), 4-suwowy, 8-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 996 ccm |
Prędkość max | 200 km/h |
Moc | 93,8 KM przy 7500 obr./min |
Maks. moment | 98 Nm przy 6000 obr./min |
Chłodzenie | ciecza |
Rama | stalowa, grzbietowa 2 belkowa z profili zamkniętych |
Zbiornik paliwa | 25 litrów |
Przednie zawieszenie | 43 mm widelec teleskopowy, skok 155 mm |
Tylne zawieszenie | wahacz wleczony Pro-Link, amortyzator z 40-stopniową regulacją napięcia wstępnego i bezstopniową regulacją |
Przednia opona | 110/80-R19M/C (59H) |
Tylna opona | 150/70-R17M/C (69H) |
Przedni hamulec | podwójne tarczowe 296 mm, 3-tłoczkowy C-ABS |
Tylny hamulec | pojedyńczy tarczowy 276 mm, 3-tłoczkowy C-ABS |
Zostaw odpowiedź