Crossrunner kiedy debiutował nie bardzo było wiadomo do czego stworzono ten motocykl. Po pierwszych jazdach okazuje się jednak, że jest to miejski jednoślad, który oprócz dowiezienia Nas z punktu A do B w międzyczasie dostarczy kierowcy sporo frajdy.
Zanim motocykl dojdzie do wyższych obrotów jest spokojną maszyną. Jednak w miarę wkręcania się i dochodzenia do czerwonego pola uwalnia pokłady mocy jakich kierowca nie spodziewa się po tej maszynie. Do tego Crossrunner może pochwalić się bardzo dobrą trakcją. Na zakrętach daje pewność prowadzenia. Na dodatek nie straszne są mu nierówności w postaci kolein czy zapadniętych studzienek.
Silnik | 4-cylindrowy, widlasty (V4 90°), 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 782 ccm |
Prędkość max | 210 km/h |
Moc | 102 KM przy 10000 obr./min. |
Maks. moment | 72,72,8 Nm przy 9500 pnr./min. |
Chłodzenie | chłodzony cieczą |
Rama | aluminiowa, 3-sekcyjna, 2-belkowa |
Zbiornik paliwa | 21,5 litra |
Przednie zawieszenie | 43 mm kartridżowy HMAS widelec teleskopowy z bezstopniową regulacją napięcia wstępnego, skok 108 mm |
Tylne zawieszenie | jednoramienny wahacz Pro-Link z gazowym amortyzatorem HMAS, 7-stopniowa regulacja napięcia wstępnego i siły odbicia, skok 119 mm |
Przednia opona | 120/70-ZR17M/C |
Tylna opona | 180/55-ZR17M/C |
Przedni hamulec | 296 mm, podwójne tarczowe, 3-tłoczkowy C-ABS |
Tylny hamulec | 256 mm, pojedynczy tarczowy, 2-tłoczkowy C-ABS |
Zostaw odpowiedź