Najnowsza generacji Hondy CBR 600 F to bardzo udany motocykl, świetnie się prowadzący, bezpieczny, pewny, ładnie wyglądający z fantastycznym układem hamulcowym. Poręczny i zwrotny a do tego, w przeciwieństwie do 600RR nadający się do jazdy w dwie osoby. Ma pewne przypadłości, ale w łatwy i stosunkowo tani sposób można się ich pozbyć.
Jest to maszyna, która poradzi sobie zarówno ze sportową jazdą jak i codzienną. Motocykl dzięki wygodnej pozycji za sterami oraz dobrze chroniącym od wiatru owiewkom powinien sprawdzić się także na dłuższych trasach.
Silnik | rzędowy, 4-cylindrowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC |
Pojemność | 599 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 102 KM przy 12000 obr./min. |
Maks. moment | 64 Nm przy 10500 obr./min. |
Chłodzenie | chłodzony cieczą |
Rama | Aluminiowa, centralna belka grzbietowa |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | 41 mm odwrócony, kartridźowy HMAS widelec teleskopowy z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony, amortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, 128 mm |
Przednia opona | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 180/55-ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | 296 x 4.5 mm, podwójne tarczowe, 2-tłoczkowy |
Tylny hamulec | 240 x 5 mm, pojedynczy tarczowy, jednotłoczkowy |
Zostaw odpowiedź