Poprzednikiem XR1200 był XR750 świetnie spisujący się na torze do dirt tracku. Nowe wcielenie tego motocykla zostało stworzone z myślą o Europie i naszych drogach, na których, w przeciwieństwie do autostrad w USA, są zakręty. Maszyna gabarytowo jest niewielka, podobnie jak pozostałe jednoślady z rodziny Sportster. Chociaż motocykl nie wygląda jak typowe HD to fani marki odnajdą w nim charakterystyczny dźwięk silnika i wibracje towarzyszące jeździe.
Motocykl napędza dwucylindrowy, widlasty silnik o kącie rozwarcia cylindrów 450 i pojemności 1202 ccm. Jednostka generuje maksymalnie 90 KM przy 7000 obr./min i 100 Nm przy 3700 obr./min. Te parametry gwarantują dużo dobrej zabawy podczas jazdy XR1200, a świetne hamulce i możliwość dynamicznej jazdy po zakrętach definitywnie mogą przekonać wielu niedowiarków.
Silnik | dwucylindrowy, 4-suwowy, OHC |
Pojemność | 1202 ccm |
Prędkość max | 185 km/h |
Moc | 90 KM (67 kW) przy 7000 obr/min |
Maks. moment | 100 Nm przy 3700 obr/min |
Chłodzenie | powietrze |
Rama | zamknięta, podwójna, stalowa |
Zbiornik paliwa | 13,3 l |
Przednie zawieszenie | teleskopowe upside-down, 43 mm, skok 125 mm |
Tylne zawieszenie | wahacz aluminiowy, dwa amortyzatory, skok 89 mm, regulacja napięcia wstępnego |
Przednia opona | 120/70-18 |
Tylna opona | 180/55-17 |
Przedni hamulec | podwójny tarczowy, 292 mm, zaciski czterotłoczkowe |
Tylny hamulec | tarczowy, 260 mm, zacisk jednotłoczkowy |
Zostaw odpowiedź