Po kilku latach budowania napięcia Ducati przedstawiło nowe wcielenie kultowego Scramblera. Podczas prezentacji na targach Intermot 2014 zobaczyliśmy aż cztery wersje tego motocykla. Podstawowa odmiana to Icon, a oprócz niej są jeszcze Classic, Urban Enduro i Full Throttle. Motocykle różnią się wyglądem i wyposażeniem. W przyszłości zapewne możemy liczyć na jeszcze więcej odmian Scramblera.
Silnik | L-Twin, dwa zawory na cylinder |
Pojemność | 803 ccm |
Prędkość max | Brak danych |
Moc | 75 KM (55 kW) @ 8250 obr. / min. |
Maks. moment | 68 Nm @ 5750 obr. / min. |
Chłodzenie | Powietrze |
Rama | Stalowa, rurowa |
Zbiornik paliwa | 13,5 l |
Przednie zawieszenie | Amortyzator USD Kayaba |
Tylne zawieszenie | Amortyzator Kayaba z regulacją napięcia wstępnego |
Przednia opona | 110/80 R18 Pirelli MT 60 RS |
Tylna opona | 180/55 R17 Pirelli MT 60 RS |
Przedni hamulec | 1 x tarcza o średnicy 330 mm, czterotłoczkowy zacisk, ABS w standardzie |
Tylny hamulec | 1 x tarcza o średnicy 245 mm, jednotłoczkowy zacisk, ABS w standardzie |
Zostaw odpowiedź