To skoncentrowany na wygodnym pokonywaniu dalekich dystansów motocykl. Standardowe kufry o pojemności 57’miu litrów, dwa gniazda zasilania 12v i centralna podstawka, zapewniają wygodę podczas podróży.
Zupełnie nowa koncepcja motocykla. Innowacyjny design, zaawansowana technologia i elektronika, zapierająca dech w piersiach jednostka Testastretta, fantastyczne zawieszenie i ergonomia wszystko to określa jeden motocykl – Ducati Multistrada.
Silnik Multistrady na sezon 2013 został znacząco przekonstruowany. Jednostka pochodzi wprost z modeli 1198 i Diavela. Skonstruowany z myślą o rywalizacji w klasie Superbike, Testastretta to perła w koronie Ducati. Zaawansowana elektronika i 4 mapy zapłonu powodują że, ten silnik doskonale sprawdza się w Multistradzie, nie ograniczając jej funkcjonalności nadmiarem mocy czy momentu obrotowego. Przejechać 1000km po kiepskiej jakości drogach, odpiąć kufry i wjechać na tor? – dla Multistrady to oczywiste! To motocykl który przełamuje dotychczasowy porządek, to maszyna uniwersalna bliska ideału każdego motocyklisty.
Silnik | Testastretta 11°, 2-cylindrowy w ukł. L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny |
Pojemność | 1198,4ccm |
Prędkość max | |
Moc | 150KM (110,3kW) przy 9250 obr./min |
Maks. moment | 124.5 Nm przy 7,500 obr/min |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Rurowa, stalowa, kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 20l |
Przednie zawieszenie | W pełni regulowane elektronicznie Sachs, 48mm, upside-down, skok 170mm |
Tylne zawieszenie | W pełni regulowany elektronicznie Sachs, skok 170mm, aluminiowy wahacz jednoramienny |
Przednia opona | 120/70zr17 |
Tylna opona | 190/55zr17 |
Przedni hamulec | Dwie tarcze 320mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo montowane radialnie, ABS |
Tylny hamulec | Tarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS |
Zostaw odpowiedź