Ducati Diavel Titanium to wersja specjalna i na dodatek limitowana. Tylko 500 sztuk tej maszyny zjedzie z taśm produkcyjnych Ducati. Co jest takiego wyjątkowego w tej wersji? Przede wszystkim wszystko co się dało zostało wymienione na tytanowe. Oprócz tego na pokładzie nie zabrakło karbonowych elementów.
Jeżeli chodzi o moc i maksymalny mement obrotowy nic się nie zmienia. Czy zatem warto wydać więcej na limitowanego Diavela? Ducatisti powiedzą, że tak. Innym polecamy normalnie dostępne modele z rodziny Diavel. Wyglądają równie niesamowicie i mają genialne osiągi.
Silnik | Testastretta 11° L-Twin desmodromiczny |
Pojemność | 1198,4 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 162 KM przy 9 250 obr/min |
Maks. moment | 130,5 Nm przy 8 000 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | stalowa, rurowa, kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 17 l |
Przednie zawieszenie | USD, Marzocchi 50 mm, w pełni regulowane |
Tylne zawieszenie | aluminiowy wahacz, regulowany amortyzator |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II |
Tylna opona | 240/45 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II |
Przedni hamulec | 2x320 mm tarcze, radialnie montowane monobloki Brembo, czterotłoczkowe, ABS w standardzie |
Tylny hamulec | 265mm tarcze, dwutłoczkowe zaciski, ABS w standardzie |
Zostaw odpowiedź