BMW S 1000 RR HP4 dzięki zastosowaniu tytanowego układu wydechowego, lekkich kół, innych owiewek HP4 jest lżejsze niż pierwowzór. Silnikowo właściwie nic się nie zmieniło. Jednoślad legitymuje się dokładnie takimi samymi wartościami KM i Nm co S1000RR. Ciekawe jest elektroniczne sterowane zawieszenie przystosowujące się dynamicznie do sytuacji na drodze (DDC- Dynamic Damping Control) .
Oczywiście na pokładzie znajdziemy tez wszystkie smaczki z S1000RR takie jak wyścigowy ABS, kontrola startu oraz kontrola trakcji, która w wypadku HP4 jest wyposażona w tryb „slick”. Motocykl otrzymał również nową tylna oponę 200/55 ZR 17.
Silnik | |
Pojemność | |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | |
Rama | |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | |
Tylny hamulec |
Zostaw odpowiedź