BMW BMW R 1200 GS Adventure - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
BMW R 1200 GS Adventure to właściwie okręt flagowy bawarskiej marki. Jest to jeden z najlepiej sprzedających się motocykli tej klasy. Maszynę doceniają wszyscy ci motocykliści, którzy cenią sobie długie podróże jednośladem. BMW R 1200 GS Adventure napędza płaski dwucylindrowy bokser oddający do dyspozycji kierowcy niebagatelną moc 110 KM przy 7 750 obr./min oraz moment obrotowy wynoszący 120 Nm przy 6 000 obr/min. Jednostkę osadzono w dwucześciowej ramie. Z przodu znajdziemy bardzo chwalony przez użytkowników bawarskich sprzętów BMW Motorrad Telelever. Tylne zawieszenie natomiast to jednostronny, odlewany z aluminium wahacz z przegubem Paralever oraz progresywny amortyzator WAD. Oczywiście wszystko jest w pełni regulowane.   Motocykl zostal zbudowny tak aby znieść wszystko. Maszyna nadaje sie przede wszystkim do dłuższych podróży nie ważne czy to tygodniowy wypad na mazury czy wyprawa na krańce świata. BMW R 1200 GS to jak mówi sam producent polączenie łatwości prowadzenia, stabilności, potencjału terenowego oraz wygody dla kierowcy i pasażera.
SilnikCzterosuwowy, płaski dwucylindrowy (bokser) z dwoma wałkami rozrządu, czterema zaworami na cylinder i centralnym wyrównoważonym wałem korbowym
Pojemność1170 ccm
Prędkość maxPonad 200 km/h
Moc81 kW (110KM) przy 7,750 obr/min.
Maks. moment120 Nm przy 6,000 obr/min.
Chłodzeniechłodzony powietrzem/olejem
RamaDwuczęściowa rama (sekcja przednia i tylna), silnik ze skrzynią biegów jest częścią konstrukcji nośnej
Zbiornik paliwa33 L
Przednie zawieszenieBMW Motorrad Telelever, średnica rury nośnej widelca 41 mm, centralny amortyzator, 5-stopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Tylne zawieszenieJednostronny wahacz odlewany z aluminium z przegubem BMW Motorrad Paralever; Amortyzator progresywny WAD, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny (pokrętło), regulacja tłumienia odbicia
Przednia opona110/80 R 19
Tylna opona150/70 R 17
Przedni hamulecDwie pływające tarcze, średnica 305 mm, stały zacisk czterotłoczkowy
Tylny hamulecJedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany