Oprócz niezłego kopa i charakterystycznego ryku wydobywającego się z dwóch umieszczonych pod siodełkiem tłumików, BMW R 1100 S dostało niezwykłe owiewki. Przypominają one swoim kształtem połówki muszli.
BMW R 1100 S to motocykl sportowy nie tylko ze względu na charakterystykę pracy. Jest to przede wszystkim motocykl jednoosobowy – firma zaopatrzyła R 1100 S w pojedynczą kanapę. Dzięki pełnej regulacji podwozia, możemy nim bez problemu podróżować również na dłuższych dystansach, a duża szyba i solidne owiewki pozwolą nam pokonywać duże odległości z całkiem sportowymi prędkościami.
Silnik | Bokser dwucylindrowy, 4-suwpwy, |
Pojemność | 1085 ccm |
Prędkość max | 220.0 km/h |
Moc | 98.00 KM (71.5 kW)) przy 7500 RPM |
Maks. moment | 97.00 Nm (9.9 kgf-m or 71.5 ft.lbs) przy 5750 RPM |
Chłodzenie | Olej i powietrze |
Rama | |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | 120/70-ZR17 |
Tylna opona | 170/60-ZR17 |
Przedni hamulec | Dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź