Wszystkie przełączniki, kostki elektryczne na kierownicy są takie same, jak w reszcie jednośladów koncernu. Nawet czcionka zegarów jest bezsprzecznie „beemwowska”. Gdyby nie brak zbiornika paliwa między kolanami można by mieć wrażenie, że jedziemy motocyklem BMW. Choć i bez tego czasem będziemy je mieli – zwłaszcza w „większej” wersji GT.
Skuter może występować w dwóch wariantach mocy – otwartej, 60 KM i spełniającej warunki prawa jazdy A2, czyli 48 KM, ale jak pokazują polskie warunki, ta kategoria prawa jazdy istnienie właściwie tylko na papierze.
Silnik | dwucylindrowy, czterosuwowy, cztery zawory na cylinder |
Pojemność | 647 ccm |
Prędkość max | 180 km/h |
Moc | 60 KM (44 kW) @ 7500 obr/min |
Maks. moment | 63 Nm @ 6000 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | stalowa, rurowa |
Zbiornik paliwa | 15,5 l |
Przednie zawieszenie | upside-down, Ø 40 mm, skok 115 mm |
Tylne zawieszenie | pojedynczy amortyzator, skok 115 mm, aluminiowy monowahacz |
Przednia opona | 120/70-15 |
Tylna opona | 160/60-15 |
Przedni hamulec | dwa zaciski dwutłoczkowe, ABS, tarcza 270 mm |
Tylny hamulec | zacisk dwutłoczkowy, ABS, tarcza 270 mm |
Zostaw odpowiedź