Aprilia SXR 50 na nowo zdefiniowała koncepcję skutera miejskiego o niewielkiej pojemności, łącząc komfort i funkcjonalność maksiskutera ze zwinnością i sportowym stylem dla 50 ccm.
Sportowy design i doskonała ergonomia zapewniająca duży komfort to cechy Aprili SXR50. W sylwetce przodu dominuje duży reflektor, sprawiający wrażenie, jakby składał się z trzech części. To nawiązanie do flagowych motocykli sportowych marki. Co ciekawe, wbudowano w nim światła do jazdy dziennej (LED) oraz kierunkowskazy. Podniesiona kierownica i duża przednia szyba to elementy typowe dla konstrukcji segmentu GT.
Zestaw wskaźników po raz pierwszy w segmencie 50 ccm powierzono wyświetlaczowi LCD. Dzięki temu są łatwe do odczytania i mają bogaty zestaw wskazań. Wskazania obejmują m.in. obrotomierz, wskaźnik temperatury powietrza, zasięg, poziom naładowania akumulatora oraz komputer pokładowy. Ponadto na życzenie skuter można wyposażyć w system Aprilia MIA umożliwiający połączenie ze smartfonem. Konstrukcja pojazdu umożliwia przewiezienie dwóch osób. Z istotnych dla użytkownika elementów możemy wymienić schowek o pojemności 20 litrów umieszczony pod siedzeniem. A także bagażnik w tylnej części z uchwytami dla pasażera oraz pojemnik na rękawiczki z gniazdem USB z przodu skutera.
Źródłem napędu Aprilii SXR 50 jest silnik o pojemności 50 ccm zasilany wtryskiem paliwa, trzema zaworami na cylinder spełniający normę Euro 5. Pojazd oparto na 12-calowych kołach. Za hamowanie odpowiada przednia tarcza o średnicy 220 mm współpracująca z dwutłoczkowym zaciskiem oraz bęben przy kole tylnym.
Wśród akcesoriów do Aprilii SXR 50 znajdziemy kufer centralny 35 l. Listę wyposażenia dodatkowego możemy powiększyć o wyższą przednią szybę, gumową matę na stopnie czy pokrowiec na zimę.
Więcej informacji na stronie producenta…
Aprilia SXR 50 dane techniczne
silnik | Jednocylindrowy, czterosuwowy i-get |
Pojemność | 50 cc |
Średnica x skok | 39 mm / 41.35 mm |
Max moc | 2.4 kW przy 7000 obr/min |
Max moment obr. | 3.3 Nm przy 6250 obr/min |
Rozrząd | Wałek rozrządu w głowicy, trzy zawory na cylinder |
chłodzenie | Powietrzne |
zasilanie | Wtrysk paliwa |
Rozruch | elektryczny |
Przeniesienie napędu | Przekładnia CVT |
sprzęgło | Automatyczne, odśrodkowe |
Przednie zawieszenie | Teleskopy, skok 76 mm |
Tylne zawieszenie | Pojedynczy amortyzator, 5 stopniowa regulacja |
Przedni hamulec | Tarcza Ø 220mm oraz dwutłoczkowy zacisk o średnicy tłoczka 25.4 mm |
Tylny hamulec | Bęben o średnicy140 mm |
Przednia opona | 120/70 – 12” |
Tylna opona | 120/70 – 12” |
Długość | 1,960 mm |
Szerokość | 803 mm |
Wysokość siedzenia | 775 mm |
Rozstaw kół | 1360 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 7 l |
Norma emisji | Euro 5 |
Zostaw odpowiedź