Aprilia SXR 50 zaprezentowana! - Motogen.pl

Aprilia SXR 50 na nowo zdefiniowała koncepcję skutera miejskiego o niewielkiej pojemności, łącząc komfort i funkcjonalność maksiskutera ze zwinnością i sportowym stylem dla 50 ccm.

Sportowy design i doskonała ergonomia zapewniająca duży komfort to cechy Aprili SXR50. W sylwetce przodu dominuje duży reflektor, sprawiający wrażenie, jakby składał się z trzech części. To nawiązanie do flagowych motocykli sportowych marki. Co ciekawe, wbudowano w nim światła do jazdy dziennej (LED) oraz kierunkowskazy. Podniesiona kierownica i duża przednia szyba to elementy typowe dla konstrukcji segmentu GT.

Zestaw wskaźników po raz pierwszy w segmencie 50 ccm powierzono wyświetlaczowi LCD. Dzięki temu są łatwe do odczytania i mają bogaty zestaw wskazań. Wskazania obejmują m.in. obrotomierz, wskaźnik temperatury powietrza, zasięg, poziom naładowania akumulatora oraz komputer pokładowy. Ponadto na życzenie skuter można wyposażyć w system Aprilia MIA umożliwiający połączenie ze smartfonem. Konstrukcja pojazdu umożliwia przewiezienie dwóch osób. Z istotnych dla użytkownika elementów możemy wymienić schowek o pojemności 20 litrów umieszczony pod siedzeniem. A także bagażnik w tylnej części z uchwytami dla pasażera oraz pojemnik na rękawiczki z gniazdem USB z przodu skutera.

Aprilia SXR 50 front

Źródłem napędu Aprilii SXR 50 jest silnik o pojemności 50 ccm zasilany wtryskiem paliwa, trzema zaworami na cylinder spełniający normę Euro 5. Pojazd oparto na 12-calowych kołach. Za hamowanie odpowiada przednia tarcza o średnicy 220 mm współpracująca z dwutłoczkowym zaciskiem oraz bęben przy kole tylnym.

Wśród akcesoriów do Aprilii SXR 50 znajdziemy kufer centralny 35 l. Listę wyposażenia dodatkowego możemy powiększyć o wyższą przednią szybę, gumową matę na stopnie czy pokrowiec na zimę.

Więcej informacji na stronie producenta

Aprilia SXR 50 dane techniczne

silnikJednocylindrowy, czterosuwowy i-get
Pojemność50 cc
Średnica x skok39 mm / 41.35 mm
Max moc2.4 kW przy 7000 obr/min
Max moment obr.3.3 Nm przy 6250 obr/min
RozrządWałek rozrządu w głowicy, trzy zawory na cylinder
chłodzeniePowietrzne
zasilanieWtrysk paliwa
Rozruchelektryczny
Przeniesienie napęduPrzekładnia CVT
sprzęgłoAutomatyczne, odśrodkowe
Przednie zawieszenieTeleskopy, skok 76 mm
Tylne zawieszeniePojedynczy amortyzator, 5 stopniowa regulacja
Przedni hamulecTarcza Ø 220mm oraz dwutłoczkowy zacisk o średnicy tłoczka 25.4 mm
Tylny hamulecBęben o średnicy140 mm
Przednia opona120/70 – 12”
Tylna opona120/70 – 12”
Długość1,960 mm
Szerokość803 mm
Wysokość siedzenia775 mm
Rozstaw kół1360 mm
Pojemność zbiornika paliwa7 l
Norma emisjiEuro 5

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany